donderdag 5 februari 2009

Islam en nazisme



Vertaling:

Vanaf het begin van de geschiedenis heeft Allah (de joden) mensen gestuurd die hen straften voor hun corruptie.
De laatste straf werd door Hitler uitgevoerd.
Door alle dingen die hij hen aandeed – ook al hebben ze deze kwestie overdreven – lukte het hem ze op hun plaats te zetten.
Dit was een goddelijke straf voor hen.
Als Allah het wil zal het de volgende keer onder de handen van de gelovigen zijn.

Om mijn toespraak af te sluiten zou ik willen zeggen dat het enige waar ik op hoop is dat, nu mijn leven het einde nadert, Allah me een gelegenheid zal geven naar het land van de jihad en het verzet te gaan, al is het in een rolstoel.
Ik zal Allah’s, vijanden, de joden, doodschieten, (luid gejuich, vert.) en ze zullen een bom naar me gooien, en zo zal ik mijn leven bezegelen met het martelaarschap.
Allah, Heer der Werelden, zij geloofd.
Moge Allah jullie zegenen en genadig zijn.

Uit Wikipedia:
Dr. Yusuf al-Qaradawi (Egypte, 9 september 1926) (ook genoemd Sheik of Shaykh, dat wil zeggen leider) is een invloedrijke Islamitische Soeni geleerde, Islamist en (onofficieel) theologisch leider en ideoloog van de Internationale Moslim Broederschap (al Ikhwan al Muslimoun) en vermoedelijk lid van de Shura-Raad van deze Moslim Broederschap.

Hij memoriseerde de hele Koran reeds voor zijn 10e levensjaar en studeerde aan de Al-Azhar Universiteit te Caïro en kreeg zijn PhD. Islamitische Studies in 1974. Hij werkte daarna als leraar en schrijver aan de Al-Azhar en op het Departement van Awqaf (Beheer van Islamitische liefdadig-religieuze giften ofwel Waqf). Momenteel is hij Deken van de Faculteit voor Sharia en Islamitische Studies aan de Universiteit van Qatar. Hij is tevens President van de "European Council for Fatwa and Research". Hij is reeds meer dan 50 jaar actief in de 'Islamitische Beweging' (lees 'Ikhwan') en op het vlak van Dawa'a (verkondiging en bekering tot de Islam).

Hm.
Dat zowel de islam als het nazisme bol staan/stonden van de jodenhaat is simpelweg een feit. Zie de haatzaaiende teksten over joden in de koran, zie de zes miljoen doden van de Holocaust. Een vooraanstaand islamkenner als Al-Qaradawi verklaart dat Hitler Allah's straf op de joden heeft uitgevoerd, en spreekt ook nog even de hoop uit dat de islamieten een volgende keer aan de beurt zijn om die straf uit te delen. En als Geert Wilders een link legt tussen islam en nazisme moet hij zich voor de rechtbank verantwoorden wegens belediging en haatzaaien? Te triest voor woorden...