Interessante grafiekjes zijn interessant. Het gezaghebbende social analytics buro Coosto heeft in een baanbrekend onderzoek berekend dat GeenPeil het helemaal lekker zelf alleen heeft gedaan, en dat de mediaas het schromelijk hebben laten afweten. En zo is het. Oranje = GeenPeil, Blauw = Volkert & Volkswagen. Waar de PvdA met een 700 miljoen euro kostend propaganda-orgaan als de NPO niet verder komt dan 9-10 zetels, lukt het GeenPeil met een crowdfunded oorlogskas van 25K en een paar duizend vrijwilligers den democratie terug te brengen waar het hoort. Chez le Peuple! Moehaha.Lees meer op GeenStijl
***
O, en nog iets. Het heeft GeenPeil ongeveer 25.000 euri gekost om een referendum af te dwingen. De overheid beweert vervolgens dertig miljoen (!) nodig te hebben om een referendum te houden. Misschien is het een idee als GeenPeil onze overheid eens bij het handje neemt om onze belastinggeld-over-de-balk-gooiers de 21ste eeuw binnen te loodsen? Hoog tijd voor modernisering, b.v. digitaal stemmen met digid!