vrijdag 29 mei 2015

Jan Mulder en Frits Barend: twee hypocriete ouwe lullen staren bij Pauw wantrouwend naar Martin Bosma

(Door: Martien Pennings)

“De narcistisch-hedonistische domheid en Gutmenschliche zelfverheffings-neurose wordt op minuut 51 door Jan Mulder treffend in beeld gebracht en verwoord: ‘Ik voel mij toch niet gediscrimineerd doordat er mensen in de Schilderswijk wonen die ander denken dan ik?’ Even tevoren had Bosma indirect nog eens duidelijk gemaakt hoe de islam Nederland al kapot hééft gemaakt: voor de boekpresentatie, waarbij Wilders aanwezig was, was de oude Tweede Kamer-zaal omgebouwd tot een fort en golden extreme veiligheidsmaatregelen.”

Bij Pauw hebben we op 28 mei 2015 vanaf 35:20 Martin Bosma te gast vanwege zijn nieuwe boek over Zuid-Afrika en met name over de linkse collaboratie in Nederland met de fascistisch-corrupt-racistische moordenaars-maffia-gangsters van het ANC, het African National Congress. Lijkt me een goed boek, “Minderheid in eigen land”, met de ondertitel “Hoe progressieve strijd ontaardt in genocide en ANC-apartheid”. Het vorige boek van Bosma, “De schijn-élite van de Valsemunters” was ook al prima en ontlokte mij een vergelijking met het slimheids-intellect waarmee Jacques de Kadt schreef.

Lees verder op: Martien Pennings